Lopov priveden - torbica vraćena Ivanu

Nemili događaj koji se jučer zbio u Caritasovu domu za stare i iznemogle s hospicijem "Betanija" nakon moje objave na  osobnome Facebook profilu otišao je u svijet. Prenio ga je Čaportal, a potom mediji diljem BiH. Noćas mi se javlja kolegica iz Sarajeva da su i tamošnji portali izvijestili o tome. Kolege novinari su kontaktirali Dom, a dežurna medicinska sestra je potvrdila događaj. Odigrali su ključnu ulogu u plemenitoj aktivnosti predstavljanja lopova široj javnosti.

Kako sam i napisao u jučerašnjem postu, osumnjičio sam osobu koja se nalazi na fotografiji koja prati jučerašnji, ali i današnji tekst.

Evo jučerašnje objave:  PAZITE KOME OTVARATE VRATA!!! Dragi prijatelji, danas se u Caritasovu domu za stare i iznemogle "Betanija" u Čapljini dogodila krađa. Pomoć je došao tražiti gospodin s fotografije. Rekao je da mu treba pomoć za operaciju. Zamolili smo ga da pričeka na hodniku. Na žalost, vješalica na kojoj se nalazila osobna torbica našeg kolege Ivana bila je u blizini posjetitelja. U njoj su bile Ivanove osobne stvari uključujući mobitel, ali hvala Bogu bez novčanika i osobnih dokumenata. Nadzorna kamera prikazuje spori hod gosta uza stepenice i brzi odlazak niza stepenice. Kutak u kojem je "čekao", nažalost, nije pokriven video nadzorom. Ruksak kojega je unio bio je deblji na izlasku. Na policiji su rekli da ne mogu ništa bez video prikaza krađe. Tražitelja pomoći nema ni u gradu, vozio sam se uokolo. Znam da je bez čvrstog temelja i ovaj post, ali ga pišem na osobnu odgovornost. Ne bih ga objavio da nisam svjestan mirnog i ugodnog obiteljskog ozračja što ga čine korisnici, djelatnici i naši redoviti posjetitelji. I da baš danas nestane torba našega Ivana?! Ivan je osoba s posebnim potrebama. Ova krađa ga je pogodila više nego što bi većinu nas. Ali, oprostio je. Izgubio je torbu, ali nije obraz. Stoga, dragi ljudi, budite oprezni!

Nakon objave počeli su komentari i javljanja u inbox. Dosta osoba ga zna, jer je operirao na raznim mjestima. Zamolio sam Facebook prijatelje da dijele objavu. To je učinilo dvadesetak osoba. Javili su se i dobri ljudi koji su bili spremni Ivanu darovati novi mobitel. Još jednom im hvala na otvorenosti u želji da učine dobro djelo. Neki su dolazili u Dom kako bi dali konkretnije informacije o "čovjeku s repom".

Ispostavilo se da sam bio u pravu. S obzirom da to nisam jučer učinio, iako sam išao na Policiju konzultirati se što učiniti, jutros sam i službeno prijavio krađu. Slika iz medija učinila je svoje. U Policiji je već bio "čovjek s repom". Lociran i priveden.

Ne znam što će biti dalje. Znam samo da mi je drago što su moje, i sumnje mojih kolega u domu "Betanija", potvrđene. Drago mi je da je torba s ukupnim sadržajem koji je iznesen iz Doma, vraćena našem Ivanu. Drago mi je da ljudi u Hercegovini znaju kome ne trebaju otvoriti vrata. Ali, žao mi je zbog "čovjeka s repom" ako ga se ne sankcionira ili, što bi bilo još potrebnije, ako mu se ne pruži adekvatna pomoć. On je pokazao svoj obraz, a kakav će obraz biti nadležnih institucija, vidjet ćemo.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu