Selfi štap

Kupujući nedavno dodatnu bateriju za mobitel prodavač me priupita: „Želite li možda i selfie štap, imamo ga po povoljnoj cijeni?“. „Ne!“, odgovorih dobrano strogo, kao da mi je čovjek kriv što mi se dlaka na koži podiže od pojedinih idiotskih novotarija. Jedna od njih zasigurno je i spomenuta sprava. U nastavku razgovora ljubazno mu rekoh kako ne ću davati novac za to, nego da ću naći alternativu.

Moja obitelj do unatrag petnaest godina živjela je blizu vode i zemlje, a slično smo zatekli i preseljenjem u novu sredinu. Međutim, ni sam ne znam zašto, ali uvijek smo imali previše motika, a nijedan štap za pecanje. Kada ovo dvoje uspoređujem sa selfie štapom, ovaj potonji mi više liči na selfie štap. Kako god, u prošlome tjednu nisam bio na pecanju, nego na vađenju krtole (krumpira op. a.). Sjetih se da bih mogao pomoću motike napraviti svoj prvi selfie. Tako i učinih. Napučih usne, postavih fotografiranje s odgodom na deset sekundi, nađoh poziciju i KLIK.

Nakon nastanka fotografije, dok mi ostatak mobine (ljudi koji se zajedno sa mnom peku na suncu vadeći krumpir op.a) nije povlađivao, razmišljam: „Bože moj, toliko nas je bilo na njivi, a ja se sam fotografiram“. „Umjesto da pozovem nekoga da ovjekovječi trenutke moga boravka na ovoj tvrdoj zemlji, to ja sam činim“. „Umjesto da još netko stane sa mnom u kadar, ja to sam činim“. Nastavih ubacivati ovo dragocjeno povrće u kante i uhvatih se u osobnom idiotizmu.

Idiotizam je to na koji su mnogi, a pogotovo mnoge pale. Postajemo tako robovi predstavljanja sebe (i samo sebe, uglavnom). Iako i ovo svoje razmišljanje dijelim na društvenoj mreži, mišljenja sam da iste u većini slučajeva društva ne spajaju, već udaljavaju. Ako zaronimo u naše obiteljske albume vidjet ćemo pregršt crno-bijelih, žutih i ostalih starih fotografija na kojima je mnogo ljudi uhvaćenih u druženju. A danas, kada smo uokvireni s toliko tehnologije koja kao sastavni dio ima i fotoaparat, nema fotografija s druženja. Točnije, nema ni druženja.

Često se upuštamo u naduta razglabanja o novim trendovima. Čuje se tako kako isti nisu dobri, kako je prije bilo sve jednostavnije i ljepše, a onda vrlo brzo padnemo. Često i oni najžešći kritičari postanu korisnici.

Hoće li i u mome slučaju biti isto? Hoću li već u ovome tjednu nabaviti selfie štap? Ne, selfi štap ne će u moje ruke, ali brate, ni ovaj motika štap, jer što se ove godine tiče, krtola je izvađena.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu