U doba Williama Shakespearea je bilo drukčije


Dolazim kod frizera. Čita novine. Užasnuto ih odbacuje od sebe i empatično prokomentira vijest iz tiska o tragičnoj smrti djevojke koja se utopila nekoliko mjeseci prije svoga vjenčanja.
Na televiziji se emitiraju glazbene vijesti. Pet-šest njih, ne sjećam se sigurno. Kose moje majstor, zapodjenu kako je danas zaprimio toliko informacija da ih ni sam ne može rasporediti. Kaže: ˝Neki dan sam pročitao da danas osoba za trajanja jednoga dana zaprimi informacija za što je suvremenicima Williama Shakespearea trebalo sedam godina.
Bi mi drago što sam došao kod frizera. Kosom sam zadovoljan, ali još više novom informacijom. Ali, (n)ova informacija mi je na aktivnost pokrenula dilemu: Siluju li, odnosno silujemo li mi, medijski djelatnici, naše recipijente s bespotrebnim informacijama?
Nama je to obveza, u opisu posla, a na njima je razlučiti, odabrati.
Mogu, ako žele, živjeti i sa Shakespearoom (1564. - 1616.)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu