Tko smo? Gdje smo? Kamo idemo?


Interna komunikacija. Komunikacija od vrha prema dolje. Uspostava ovakvog modela komuniciranja glavi je zadatak djelatnika za OJ u svim poduzećima. Naravno, tko želi odnose s javnošću instalirati u poslovanje svoje kompanije. Već sam se osvrnuo na poruku mladog novinara koji je frišak u PR-u koja kaže: U mene u poduzeću PR još uvijek znači piši ručno. Problemi su brojni, pogotovo na startu kada ti se nalaže najviše zadataka, a ti sve uzimaš srcu.

U neorganiziranim poduzećima najviši komad torte, ako je uopće ima, dobiju sofisticirani lisci, koji na razne načine, a najčešće poput krtica kroz podzemne tunele, odlaze do onoga vrha. I tamo najčešće prostiru neoprano rublje onih istih s kojima piju kave po uredima. Ali, zna se da su to slugani. I oni nisu dio tima. Njima nije bitno opće, već vlastito dobro. Oni ne žele ravnatelja za ravnatelja, već za prijatelja. S druge strane, istinski uposlenici, željni saznanja o realnoj slici svojega poduzeća ostaju uskraćeni. Ovim potonjim nije ni bitno ući u ured i piti kavu. Bitno im je hoće li za kavu imati kada iziđu iz ureda.

"Organizacije koje komuniciraju efikasno imaju četiri i pol puta veću motivaciju zaposlenika, a zadovoljstvo i motivaciju zaposlenika tvrtke ne bi smjele zanemarivati, jer su upravo oni ti koji tvrtku predstavljaju prema potencijalnim klijentima i zaposlenicima", ističe Kristina Sanković, direktorica za organizacijski razvoj u hrvatskoj tvrtki Selectio. Da bi interna komunikacija bila efikasna ona mora biti pravovremena, vjerodostojna, sažeta, razumljiva, nedvosmislena i transparentna. Što se sadržaja komunikacije tiče, važno je da zaposlenici dobro razumiju strategiju i ciljeve organizacije, znaju kako će njihov rad doprinijeti ostvarenju tih ciljeva, te na koji način će se on vrednovati i nagraditi. Također, važno je da dobiju informacije o mogućnostima edukacije i razvoja karijere, kratkoročnim i dugoročnim planovima i ciljevima, te tržišnoj poziciji tvrtke.

Nema radne atmosfere bez komunikacije, na kakvoj god razini se ona nalazila. Uspješnija su poduzeća sa zdravom komunikacijom, u kojoj se neobvezne teme s kolegama, ali i s vodstvom, lako otvaraju, ali i zatvaraju kada treba ozbiljno raditi. Isto tako, iako je teško iznositi ˝poslovne tajne˝ bitno je pokazati i humane, a ne samo upraviteljske kvalitete i odgovoriti na pitanje: Tko smo? Gdje smo? Kamo idemo?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu