Sve nas je restartala

Neočekivani susreti s raznim vrstama ljudi znaju nam poslati isto tako razne poruke. Moja nova poruka se očituje u liku i djelu gospođe Željke. Njegovateljica je u jednom staračkom domu u koji sam došao snimati kućnog ljubimca, psa. Nakon izvršenja primarnog zadatka ovaj drugi je došao sasvim spontano.

"Idemo do podruma da snimimo Željku i (re)kreativnu radionicu" reče voditeljica doma. "E, da. To bi bilo super!", dometnu socijalna radnica. Silazio sam prema podrumu, da budem iskren, i umoran od putovanja od Zagreba, ali i opterećen spoznajom zbog nekih novih situacija na jednome od mojih radnih mjesta. 

A onda u podrumu - restart sustava. U sredini Željka, a oko nje dvadesetak starijih osoba, korisnika doma. Čini mi se, dvojica muškaraca, a većina žena. Od ukupnog broja, tek par njih pokretni. Željka svojim glasnim i britkim, a tako jednostavnim i toplim glasom započe: "Hajmo, ruke gore, beri grožđe. Hajmo sada dolje, čupaj travu! Hajmo, glavu desno pa glavu lijevo..."

Nisam išao desno - lijevo glavom, ali sam tim putanjama snimao kadrove za TV emisiju "Dobro je činiti dobro". Nedavno smo producirali jubilarnu, 50. emisiju. Ne sjećam se da je odavno, u ovih dvije godine, ostavljeno toliko dojmova na mene koliko ih je u desetke minuta ostavila ova vrijedna njegovateljica. 

"E Željka vam je stvarno super, svatko bi je poželio u svome radnome okružju", rekoh i korisnicima i direktorici koja je Željki pomagala oko ulijevanja kave u šalice korisnicima. "Da, stvarno je super. Već je devet godina s nama, a baš je srdačna i empatična" potvrdi zadovoljna direktorica.

Željka, i meni ste zadali muke koje se ogledaju u konstantnom razmišljanju o Vašoj energiji i nakon toliko godina rada. Kada mi se baš i ne bude dalo nešto obaviti, morat ću se sjetiti Vaše energije. Ako je budem znao iskoristiti kao Vi, mogao bih biti izvrstan radnik. Željki je bio cilj restartati starije osobe, a evo, nadam se da je najviše restartala gosta u srednjim životnim godinama. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu