Dislajk za kisele krastavce


Kada u novinarstvu nema dovoljno kvalitetnih vijesti, onda je na sceni doba kiselih krastavaca. Neka se nešto objavi. Teško je dohvatiti novinarski kruh, a pogotovo kod nas, jer je još u pećnici i svi s nestrpljenjem očekujemo da se što prije ispeče. Daj Bože da dočekamo priliku kušati ga.
Međutim, iako kiseli krastavci nisu poželjni ni u novinarstvu, shvaćam da pojedini mediji imaju pravo i potrebu ponuditi nam kiseli krastavac. Na nama je da ga prihvatimo ili odbijemo. Ali, kada ljudi u svom privatnom životu zavuku ruku toliko duboko u onu teglu petolitrenjaču napunjenu kiselim krastavcima, dođe mi plakati i naricati zbog njih. Iako nisu toliko hrabri da me ponude najdražim im povrćem, sva ona kiselost dopre do moga nosa i stvori mi nelagodu.
Zašto su kiseli krastavci pojedincima neodoljivi? Zbog nostalgije za onim velikim teglama? Zbog ljubavi ovdašnjih ljudi prema povrću? Ili nešto treće? Mislim da je u pitanju nešto treće, i to zato što ljudi ne znaju kako do vlastite sreće. Sudeći po onima koji svojim zubima zagrizaju to zeleno povrće, nedostatak kvalitetnih sadržaja u njihovim životima uvjetovao je njihovo zaranjanje ruke u teglu i unošenje krastavca u organizam.
Ako i trebam shvatiti njihovu potrebu za takvim aktivnostima, nikako ne želim i ne mogu shvatiti potrebu istih da svoje omiljeno jelo nude uokolo. Doduše, sretan sam zbog izoliranosti od takvih, ali i nesretan jer neki moji ljudi imaju izravan kontakt s takvima. Zbog toga budem blagovremeno informiran o količinama pojedenih i ponuđenih krastavaca.
Ovih dana mogao sam čuti razne verzije okončanja jednog procesa u našem gradu vezanog za brojne obitelji, bez obzira s koje strane gledano. Neargumentirano prenošenje vijesti me, aiko na početku uznemiri, vrlo brzo počne nasmijavati. Otkuda ljudima potreba da nagađaju i upoznavaju svoje bliže s konačnim scenarijem kakav ne postoji, ali kojega bi oni htjeli gledati? Zašto blate pojedine osobe samo zato što im nisu simpatične?
Vjerojatno zato što su konzumenti samo kiselih krastavaca.
Meni su draže palačinke.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu