Odabrao Đelo Hadžiselimović?

Što ćeš upisati? Počeli su me gnjaviti ovim pitanjem čim sam upisao osmi razred. A i ja sada isto znam upitati svog nećaka. Što ćeš upisati, pitali su me i u 4. gimnazije. U osmome nisam znao reći, ali u četvrtome jesam. I danas sam to što sam želio biti. Upravo to.

Ne želim i u ovome postu pisati preoptimističnim perom, ali ne mogu ne umočiti ga u tintu realnosti. Prijatelj mi često zna reći kako nisam u pravu kada kažem da skoro ništa ne možemo promijeniti našim aktivnostima te da je sve u rukama Božjim. I dalje smatram da oko 70-80 % posla Netko uradi za nas, a mi smo zaduženi za preostali dio. Neki čak smatraju i da je ovaj ljudski postotak veći ili apsolutan, ali najčešće isti pjevaju žalopojke. Nakon obavljene revizije shvate da nisu upravo to. Misle da nisu dobro odabrali, da je tamo neki Đelo učinio pogrešan potez.

Razmišljajući duže vrijeme o prijateljevim savjetima, donio sam osjetljivu i važnu odluku. Odabrao sam. Nova godina, nova bitka. A oružje i štit za ovu bitku upravo su prijatelji i druge dobronamjerne osobe. Sve naše bliske osobe dostupan su primjer raspodjele Božje i naše volje. Obitelj nismo birali, već dobili, a uspješni smo ako je zadržimo. Prijatelje smo birali, ali i oni nas, što znači da nismo mi apsolutni birači. Dobro, izabrali smo i političare :-). Tako je i sa zadržavanjem ostalih, ljubavnih, kolegijalnih i inih poslova.

Mlade i neiskusne osobe u svijet odraslih najčešće ulaze s idealističkim stavovima. Svijet gledaju kroz naočale kao da im ih je posudila Paris Hilton. A onda, duža faza nošenja tereta. Tada se heroji poznaju, ili ćeš pokleknuti na startu, na pola puta ili pred samim ciljem. Rijetki koljenima prekinu pobjedonosnu traku. Na pola puta pomisle da nisu dobro odabrali. Misle, ako je ostao ovaj iza mene, otkoju je meni skakati. Možda im je premala razina asertivnosti. Ali, što je s ovima koji idu naprijed? Već rekoh da sam sam odabrao posao koji trenutno radim. Drugi, novi, kojega s toliko oduševljenja prihvaćam, nisam sam odabrao. Ali, znam da nije ni Đelo Hadžiselimović.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu