Prijatelji, novi, ali i stari


˝Širi mrežu poznanstava, to ti je nužno˝ upozorila me prije dvije godine urednica. Kako je potrebno učiti od mudrih ljudi, poslušao sam ju. I val se povećavao. Do danas. Naravno, nadati se da će kroz život taj val postajati sve veći.

Sklapanje novih poslovnih kontakata, širenje poznanstava, ali i prijateljstava, situacije su koje mi trenutno u ovom životnom kaskanju i općoj letargiji pričinjaju najveće zadovoljstvo. Neki ljudi, do jučer nepoznati, danas su moji suradnici, prijatelji, komunikatori. Neki od njih danas su moji novi prijatelji.

Neprocjenjiva je realnost koja govori kako broj novih osoba koje polako ostavljaju trag u našim životima ne mora smanjivati broj onih starih i vrijednih drugova. Bitno je pronaći kanale kojima se uspješno mogu realizirati i provoditi novi odnosi, ali njegovati i stari. Kanala je dosta, samo treba početi kopati onaj pravi. Tada bez većih poteškoća uspjevaš sebe instalirati u raznim sferama utjecaja i u novim osobama pronaći kvalitete koje te mogu podučiti i omudriti u nastavku života. Također, tada nema smetnji ni u komunikaciji sa starim prijateljima koji više nisu, s obzirom na nove okolnosti, toliko prisutni u našim životima. Ali, iako nisu tu, bitno je znati da tu mogu biti kad zatreba, jer ona stara kaže: Prijatelj se u nevolji poznaje.

Ako ovo vrijeme nazovemo, a s obzirom na njegove pokazatelje to slobodno možemo učiniti, vremenom svojevrsne nevolje, onda sam siguran da u brojnim ljudima imam prijatelje. I u članovima obitelji, i u poslovnoj zajednici, ali i na svom razinama društvenih aktivnosti. Koja sreća.

Citiram mudru osobu s početka: ˝Širite mrežu poznanstava, dobro će vam doći!˝

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu