Vjerske organizacije

Vjerske organizacije u SAD-u prođu najbolje što se tiče financijskih injekcija koje se izdvajaju neprofitnim organizacijama. Većina vjerskih organizacija zahtjeva razvijanje brojnih akcija koje mogu realizirati odnose s javnošću. Crkve imaju potrebu komuniciranja, kako sa svojim članovima, tako i s lokalnim i nacionalnim javnostima s obzirom na vjerska, socijalna i znanstvena pitanja. Već smo u prethodnome blogu govorili o otvaranju Hrvatske Crkve novinarima, a to je zapravo praksa koja svoje korjene vuče iz SAD-a, jer su se religijske organizacije počele širiti na svoje komunikacijske aktivnosti pogotovo one koje uključuju masovne medije. Većina vjerskih organizacija počinje osnivati vlastite urede za odnose s javnošću i imenuje glasnogovornike.
Profesor Zoran Tomić smatra kako uredi za odnose s javnošću vjerskih organizacija imaju više ciljeva. Njihovi komunikacijski profesionalci nastoje vjernicima, ali i ostalim javnostima, približiti stajališta crkve kao i njezine odluke i poglede na život. Kompliciranija pitanja rješavaju se u suradnji s PR agencijama. Katolička crkva u SAD-u angažirala je agenciju HILL&NOWLTON za pomoć u svezi s kampanjom protiv sve veće javne potpore pravu na pobačaj. Jedna od glavnih zadaća vjerskih odnosa s javnošću je gašenje požara u svezi sa sve češćim aferama unutar crkve. Stoga se krizno komuniciranje nameće kao prioritetno u aktivnostima odnosa s javnošću u vjerskim organizacijama. Profesor je mišljenja kako će odnosi s javnošću igrati sve važniju ulogu u komunikaciji između crkve i njezinih vjernika, ali i ostalih javnosti, jer se vjernici sve više udaljavaju od prakticiranja vjere. Također, sve je veći trend prelaska na druge vjere. Pred crkvom i njezinom komunikacijom su veliki izazovi.

Primjedbe

  1. Današnja Crkva ima veće izazove nego crkva o kojoj govore Djela Apostolska. i naravno, kao i uvijek sve je stvar komunikacije tj. njezine kvantitete, a osobito kvalitete.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu