Pukla ljubav

Najviše žalim što ne ću imati priliku slušateljima dati muštuluk: Rekonstruirana Federalna vlada. Doslovno se raspala iznutra, kao i sva druga carstva, osim jednoga. Neka je, tako joj i treba.
Angažiranost, jedna od četiri osnovna novinarska načela u prošlih 15 mjeseci, sprječavala me u dvojbi o objavljivanju vijesti o aktivnostima nametnutih vlastodržaca. Nisam posustao, jer za mene ilegalno nikada ne će biti legalno, kako u politici, tako i u drugim sferama. Samo kukavice imaju potrebu mazanja vlastitih očiju.

Ne da mi se pisati o OHR-ovoj vladi koju sam promatrao iz novinarskoga kuta u prošloj godini, jer kao ni sama vlada, tako ni to ne bi imalo smisao. Zamislite, to napišem, pa mi uskoro netko izbaci pola rečenica... Zašto onda uopće pisati. Mogli su i oni ovako razmišljati. Ali, bilo mi je zanimljivo promatrati skok u more ilegalne vlasti predstavnika HSP-a BiH, onih istih koji se vječno bore protiv „kriminalaca“ kojima nikako dokazati krivnju. To je ta politika. Kurva. Jeftina.

Pa zar najnoviji događaji u Federaciji ne potvrđuju konstataciju da je politika kurva. Žao mi politike, jer nije kurva ona, već pojedinci u njoj, koji se desetljećima uljebljuju uvjeravajući napaćeni i ratom izmučeni narod da pokušavaju uljebiti njega. Čisti interesi i čista računica, nema tu vele filozofije.

Ako sami, napaćeni moj narode, ne zasučemo rukave i ne krenemo u vlastite pothvate, dakle, ako ne rekonstruiramo osobnu vlast i vlastita nahođenja ništa od nas ne će biti. Ali, dok je nas ovakvih i politika će biti takva. Nisu političari neka druga vrsta, oni su ljudi baš kao svi mi. Naši
predstavnici, mi smo ih birali. Kakvi su god da jesu, legalni su. Ali, molim vas, ne očekujte puno od njih, što biste bili zločesti prema sebi.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Obećanje - ludom radovanje

Osoba nije dostupna

Baba na peronu